Brev:
Uro i maven - 1 mdr.
26. marts 2008
Alder:
1 mdr.
Uro i maven - 1 mdr.
Hej Helen.
Efter at havde gået 8 dage over tid, blev Gaby endelig storesøster, det tager hun rigtigt godt, og det er på trods af at jeg fik fortaget akut kejsersnit, og kan derfor ikke tage hende op til mig som jeg kunne før.
Vi fik en pige på 3550 og 54 cm hun var ansigt presenteret og derfor kejsersnit, jeg ammede hende ca 21 dage begyndte så at suplere med flaske, jeg ammer stadig lidt med det ene bryst. men nu er hun begyndt at være urolig om natten efter at have spist, hun har svært ved at bøvse, men jeg giver mig meget go tid, ca 15 til 20 min. hun har meget luft i maven, jeg giver hende mylicon dråber før hver måltid.
Nu er det blevet så slemt at hun græder 2 til 2,5 time om formiddagen, trækker benene op under sig og prutter meget. vi har været til kiopraktor 3 gange og der er ikke mere at komme efter. Så jeg tænker, at jeg måske skulle prøve grøn allomin? hun har godt nok ikke hård afføring, men kunne det tænke sig at hun havde nemmere ved at fordøje den grønne allomin. hun får nan 1 i øjeblikket.
Du har hjulpet mig før og håber derfor at du har et godt råd denne gang også.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Janet