Brev:
Mad, søvn og amning - 12 mdr.
13. marts 2008
Alder:
12 mdr.
Mad, søvn og amning - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi, jeg har nogle ting, jeg har tænkt en del over. Håber, du kan hjælpe mig lidt på vej.
Jeg kunne godt tænke mig at få en sove- og spiseplan for døgnet, nu hvor min søn snart bliver et år. Han sover stadig ikke mere end ½-2 timer ad gangen om natten, og det er meget hårdt. Normalt får han to lure i løbet af dagen, er det for meget med hans alder, og nu hvor han ikke sover meget om natten? I løbet af aftenen vil han slet ikke sove.
Min søn får mad, som han selv kan sidde med, men sådan noget som majs, ærter, agurkestykker og lignende vil han ikke putte i munden. Han leger bare med det, og til sidst ender det på gulvet. Hvordan får jeg ham til det? Må han godt få hele frikadellen, stegt kylling, pommes frites i ovnen og sådan noget nu?
Han vågner tit og ofte om natten, og ind imellem bliver han ammet, men jeg vil gerne snart stoppe amningen, nu da han er blevet så stor. Han får ”kun” aften og evt. nat. Han nyder det meget, så tror ikke, han selv vil sige fra på noget tidspunkt. Hvordan gør jeg det bedst?
Håber, du kan hjælpe lidt endnu engang. Som sagt sover han ikke meget om natten, og har ikke gjort det i syv måneder nu, men der er åbenbart ingen, der kan hjælpe mig med det, men skulle du have fået nye idéer, modtages de med kyshånd :-) Ville være dejligt, hvis det bliver væsentlig bedre, inden jeg skal starte på arbejde igen.
På forhånd mange tak
fra den håbefulde