Brev:
Hård mave efter skemad
4. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Hård mave efter skemad
Hej
Min søn er nu lidt over 5 mdr og er så småt begyndt at få lidt andet mad. Men han er begyndt at få rigtig hård mave. For et par dage siden var det en hel tør lang pølse. Han presser en del, men virker ikke så ked af. De sidste mange dage har det været meget hård (modulervoks-agtigt). Har haft afføring hver anden dag.
Han får bryst så meget han nu vil. Om formiddagen får han lidt frugtmos (æble/banan eller sveskemos) og om aftenen spiser han en portion kartoffelmos med gulerødder eller hirsegrød. Jeg er gået væk fra risgrød, da jeg har læst det ikke er så godt for hans mave.
Hvad kan jeg ellers gøre for at få hans mave i gang. Ved godt hans mave skal vende sig til ny mad, men synes det er synd for ham med så hård afføring.