Brev:
Tager hun nok på
3. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Tager hun nok på
Hej Helen
Min datter Clara er nu 5½ måned. Da hun var 4 mdr vejede hun 6400g og 61 og som 5 mdrs vejede hun 6800g og 67 cm. Hun får bryst og grød/mos 2 gange om dagen
Med venlig hilsen
Lene