Brev:
Vaccinationer vedr. udstationering i USA
1. marts 2008
Alder:
4 mdr.
Vaccinationer vedr. udstationering i USA
Kære sundhedsplejerske,
Vi er i den heldige situation, at min mand er blevet bedt om at varetage et job i USA i to år. Vi er også i den heldige situation, at vi har Mette på 4 mdr. (født 7 nov. 2007).
Mit spørgsmål går på de vaccinationer, som hun skal have undervejs. Ved du - eller ved du hvor jeg kan få hjælp - om man har det samme "børnevaccinationsprogram" i USA? Jeg tænker på 12 mdr. og 15 mdr. vaccinationerne.
med venlig hilsen
Bente