Brev:
Maveproblemer, luft i maven, vandig afføring
29. februar 2008
Alder:
3 mdr.
Maveproblemer, luft i maven, vandig afføring
Hej Helen
Vores søn på 3 mdr. har siden han blev født haft maveproblemer. Det giver sig udslag i meget luft i maven - han prutter meget og har afførring 5 gange i døgnet.
Hans afførring er ofte meget vandig, som diarré og lidt slimet/trådet samt med "gryn" er det normalt? Og vil den først ændre sig, når jeg ikke ammer længere eller skyldes det, at hans tarmsystem ikke er modet endnu?
Hilsen
Susanne