Brev:
Flaske hvor længe og vægt
24. februar 2008
Alder:
10 mdr.
Flaske hvor længe og vægt
Hej
Jeg har en søn på snart 10 mdr og han får flaske 2 gange om dagen, til eftermiddagslur og godnat flaske kl ca 19,30, og han har nu i et stykke tid ikke været vågen om natten og været sulten, men han får aftensmad ca kl 18 og spiser godt og kl ca 18,45-19 kommer han i bad og bliver putte bagefter, men hvornår er det man begynder på at ikke give ham hans godnat flaske?
Og så lige et spørgsmål om vægt:
Han er en dejlig meget aktiv dreng og kravler siden 7 mdr og har længe rejst sig op og går rundt om ting, men jeg er i en mødregruppe hvor han er 1 mdr ældre end de andre og han er altså en del større, både længde men ikke mindst vægt. Vi syntes ikke han er tyk, ja ja han har hans gode kinder, lidt runde lår en en morfar mave som sin far men ellers ikke noget.
Han vejer pt 11 kg og er ca 80 cm men er han stor?
men siger man ikke også at de render det af sig når de begynder at gå?
Med venlig hilsen
Anja