Brev:
Hård mave og knopper i ansigtet
18. februar 2008
Alder:
2 mdr.
Hård mave og knopper i ansigtet
Hej Helen
Har et spørgsmål ang min datter der får ren mme, hun lider af hård mave og bliver tit ret ked af det, ikke hver dag men ofte. Hun er 2,5 mdr og vejer ca 4900, hun har fået ren blå allomin fra start og giver hende de ml laktulose hun må få hver dag, det hjælper også, men det er stadigvæk som om hun kæmper lidt hver gang, og det er ikke hver dag hun laver, hver 2 nogle gange, har skrevet til dig før om dette.
Nu får hun kun grøn allomin de 6-7 gange hun spiser, er det ok kun at give hende det?? ved ikke hvad jeg ellers kan hjælpe hende med?? har læst at en zoneterapeut også kunne være godt mod forstoppelse?? vil du anbefale det eller?? måske det ikke kan skade, vil jo så gerne hjælpe hende når det stadig gør lidt ondt på hende åbenbart..
Hun har tit, hver dag næsten røde knopper i ansigtet og ret tørre partier, skal jeg smøre det med noget eller lade det være?? det kommer og går meget men hendes hud synes jeg tit er ret tør.. har både zink salve og locobase her hjemme??
Mange hilsner
Pernille