Brev:
Pasning eller ej?
2. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Pasning eller ej?
Kaere Helen
Jeg er i et lille dilemma som jeg gerne vil höre din mening om.
Oscars foraeldre har faaet to musicalbilletter til en lördag eftermiddag af Oscars onkel, som ogsaa tilbyder at passe Oscar sammen med sin kaereste (som har en nièce paa 1 aar, som hun er vant til at passe), mens foraeldrene gaar i byen og morer sig.
Oscar er ca. 7 en halv maaned nu, og har aldrig rigtig vaeret passet af nogen, en enkel gang i ca. 1 time af sine bedste foraeldre.
Jeg ved godt, at Oscar er ved at vaere i den alder hvor det er svaert at separere sig fra sine foraeldre og hvor han nemt bliver bange for fremmede. Oscars onkel er ikke en han genkender, da han bor i en anden by, og derfor ikke ser ham saa tit.
Vi vil vaek fra ca. KL. 13.30-18.00, det er alligevel en del timer.
Vil det vaere en god idé hvis bedsteforaeldrene er der, som han dog kender lidt bedre, eller bliver det for mange fremmede mennesker paa en gang?
Jeg ved ikke hvad jeg skal göre, jeg ved godt at det er foraeldrenes personlige beslutning, men jeg vil meget gerne höre en professionel synsvinkel, da jeg bestemt ikke har lyst til at min sön skal faa traumer eller blive bundulykkelig, saa hellere aflyse......?
Det skal siges, at det allerede er om en uge, saa det er ikke muligt, at onkelen kan bruge noget tid sammen med Oscar inden.
Glaeder mig til at höre dit svar.
Med venlig hilsen
Lotte