Brev:
Sveskemos eller laktulose?
30. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Sveskemos eller laktulose?
Hej Helen
Jeg har lige et kort spørgsmål:
Vores dreng er nu begyndt på skemad, og det går godt - han spiser lystigt hvad vi serverer, men gylper dog fortsat, hvilket ikke er så lækkert med diverse grød og mos.
Han har haft lidt hård mave, og vi har givet ham laktulose og sveskemos, hvilket har hjulpet helt fint. Han får nu kun sveskemos (2 tsk dagligt) men så tænkte jeg på om det mon kan gøre hans tarm doven? - Er det bedre at give laktulose? eller gør det også hans tarm doven?
Mange hilsner fra Ulla