Brev:
Opstart i dagpleje - 12 mdr.
30. januar 2008
Alder:
12 mdr.
Opstart i dagpleje - 12 mdr.
Hej Helen:)
Lidt trøst søges... Min datter er ulykkelig over at være i dagpleje. Den første dag gik godt, men så efterfølgede er hun ked af det. Hun starter når jeg går og er så pylret/ked af det til Jeg kommer igen. Det er forfærdeligt. Det bliver sikkert ikke bedre af at moren tud brøler når hun afleverer og henter hende.
Nu har vi så lavet den aftale at det bliver faren der hovedsageligt skal aflevere. Han kan bedre klare det. Det gør det nok ikke bedre at moderen er gravid og fyldt med hormoner.
Har du nogle gode råd for hvordan vi kan gøre det nemmere for hende, jeg føler mig som den værste mor i hele verdenen. Jeg kan ikke koncentrere mig når jeg ved hun er der oppe.
Snøft...
Med venlig hilsen
Karin og Anna 1 år