Brev:
Nok mælk og skal vi bruge sæbe i badevandet?
28. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Nok mælk og skal vi bruge sæbe i badevandet?
Kære Helen
Tak for dine tidligere råd, det går bare super med vores datter og nattesøvnen. Jeg er stort set stoppet med at amme og ammer nu kun om natten og det har vi det begge meget fint med.
Vores datter sover fra ca. kl. 19-20 til ca. kl. 7-8 og spiser 2 gange, ca. kl.23-24 og ca. kl.4-5, bare luksus ; ) Hun er stadig ikke helt oppe på 1000 ml i løbet af et døgn, men hun er glad og sover godt om natten, så jeg tænker det er ok?? Hun spiser ca. 750-800 ml i løbet af et døgn.
Hun bliver 5 måneder d. 9 februar og vejer nu ca. 7,2 kg.
Skal vi vente med grød til hun er 6 måneder så længe vores datter trives på mme??
Så har vi også et lille spørgsmål angående brug af sæbe i badevandet. Vi bader hende hver anden dag i rent vand. Vi har aldrig brugt olie eller sæbe i badevandet og hun har en meget fin hud. Men nu er vi i tvivl om vi skal buge sæbe i badevandet eller om hun bliver "ren nok" af rent vand??
Kærlig hilsen
de glade forældre