Brev:
Allergi og babysvømning
18. januar 2008
Alder:
7 mdr.
Allergi og babysvømning
Kaere Helen
Tak for dit svar angaaende min smaatspisende sön, det har givet mig nogle gode retningslinier, som jeg vil pröve at fölge.
Lige et hurtigt spörgsmaal som jeg glemte at stille dig i det andet brev.
Anbefaler man babysvömning til börn som er allergidisponeret?
Jeg kan forstaa, at der er lavet en belgisk forsningundersögelse, der fraraader det.
Min söns far har astma, jeg har höfeber, og har to söskende med astma.
Hvordan er de danske retningslinier ifh til det?
Hvorfor maa man ikke faa for meget komaelk inden man er 1 aar, hvad er risikoen?
Paa forhaand tak.
Med venlig hilsen
Lotte