Brev:
Flour til baby?
16. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Flour til baby?
Kære Helen
Jeg bor i Luxembourg, hvor man har for vane at give flour og d-vitamin sammen. Jeg har dog indtil videre givet min søn på 12 uger Matas d-dråber, men da jeg er ved at løbe tør, spørger jeg mig selv, hvad jeg skal gøre nu - skal jeg give ham det, min ellers rigtig gode børnelæge udskriver, eller skal jeg holde mig til rene d-dråber uden flour?
Er der nogen grund til at give flour til babyer, der ikke har tænder, og er der overhovedet nogen grund til at give dem det, når de får tænder, så længe man børster deres tænder grundigt?
Kan de ikke få for meget flour? Det synes jeg, jeg læste forleden i en artikel om tandpastamængder, derfor kan jeg ikke få det til at hænge sammen, at de skal have flour ud over det, der er i tandpastaen, når man begynder at bruge det...
På forhånd tak :-)