Brev:
Meget afføring
14. januar 2008
Alder:
14 mdr.
Meget afføring
Kære Helen.
Jeg har et lidt mærkværdigt spørgsmål. Min kære søn på 14 måneder har gennem lang tid, ja flere måneder fyldt bleen 3-6 gange dagligt.
Mit spørgsmål er om det er normalt.
Jeg er begyndt at tænke om han får næring af maden når han pøller så meget.
Han spiser ret meget. Er 86 cm og vejer ca.14 kg.
Det er ikke tyndt eller på anden måde underligt, så måske er alt normalt. Jeg vil bare lige høre dig hvad normalt er.
Kærlig hilsen
Karoline