Brev:
Arp - 2 mdr.
10. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Arp - 2 mdr.
Kære Helen
Det er ved at være længe siden og en hulens masse er sket siden sidst, så der skal en længere smøre til, hvis du skal opdateres....
Meget, meget, meget kort - så er vi nu i DK, har fået en dejlig lille dreng, men det har været et dramatisk forløb og han er noget af en udfordring i det daglige. Det vil du måske høre mere om senere.... Foreløbig har jeg bare et super-kort spørgsmål:
Jeg er i mødregruppen blevet anbefalet et middel til behandling af arp. Det hedder Sasha, Salicylshampoo. Kender du det? Er det ok at bruge? Eller er der en grund til at det ikke anbefales længere? (hvis det da ikke gør det)
Jeg har før brugt olie metoden, men syns det er noget være baks, da mine unger altså får MEGET arp, som bliver ved med at vende tilbage....
På forhånd tak for svar :-)
Kærligst Rikke