Brev:
Falske tårer og sove ude med hoste
5. januar 2008
Alder:
17 mdr.
Falske tårer og sove ude med hoste
Hej Helen...
To ret korte spørgsmål:
Min mand er tit alene hjemme med vores datter om aftenen, fordi jeg har en del aftenvagter. Det er der ingen problemer med - de hygger sig og har det sjovt.
Men når så jeg er hjemme, og vi spiser sammen, så reagerer hun voldsomt, hvis far fx siger "Lad være med det!" om noget, hun ikke må, så græder hun, og det med tårer...
Hendes far mener, det er pjat. Men kan børn græde tårer "med vilje"?
En anden ting:
Bør man pr definition lade et barn, der hoster, sove indenfor?
Vores datter snotter og hoster lidt, men sover bedst ude. Er der noget i vejen for det? Hun har ikke feber.
Tine