Brev:
For tidligt fødte tvillinger
4. januar 2008
Alder:
2 mdr.
For tidligt fødte tvillinger
Kære Helen
Vi har fået tvillinger - enæggede. De blev født for tidligt 22. okt. - termin var 7. dec. De vejede ved fødslen 1845 g og 2145 g. I dag vejer de 5,4 og 5,1 kg.
Jeg har hørt, at for tidligt fødte let får udstående øjne....?!?! hvad er sandsynligheden for, at vores tvillingerpiger får dette?!? De har det ikke endnu - overhovedet.
Kærlig hilsen
Lise