Brev:
Lidt af hvert - skal være storebror og noget om mad
3. januar 2008
Alder:
15 mdr.
Lidt af hvert - skal være storebror og noget om mad
Hej Helen.
Godt nytår...
Jeg skriver til dig pga spørgsmål om lidt af hvert...
Jeg kan med glæde fortælle dig at emil skal være storebror. Jeg er i 21 uge og venter en lille pige, kan vi forberede Emil på det at skulle være storebror og hvordan?
Og så lidt om Emil. Han er nu 15 mdr og gav os den bedste julegave der findes, han slap bordet og begyndte at gå og styrter nu rundt, så det er bare rigtig dejligt.
Han stortrives i dagplejen og spiser godt hos hende, men hjemme har han i den senere tid ikke spist særlig meget til morgenmad/aftensmad, tit kun en mundfuld eller to. Er det en normal periode man skal igennem og hvordan løser vi det?
Inden han skal i seng får han en halv banan eller anden frugt og et glas mælk og sover igennem til næste morgen.
Hans dag ser således ud.
Morgen: yoghurt med cornflakes/havregryn el rugbrød/bolle med ost
Formiddag: Frugt
Middag: 2 stk rugbrød, agurk og tomat
Eftermiddag: frugt og en halv bolle med ost
Aftenmad: en til to mundfuld af det vi spiser
Inden sengetid: halv banan el anden frugt og et glas mælk
Jeg ved ikke om jeg skal være begymret over at han ikke spiser så meget morgenmad/aftensmad, for han er ellers en glad og tilfreds dreng.
Håber du kan svarer på mine spørgsmål.
Med venlig hilsen
Emils mor