Brev:
Afføring - 1 mdr.
2. januar 2008
Alder:
1 mdr.
Afføring  - 1 mdr.
Kære Helen
Efter 14 dage med meget skrigeri om aftenen forsøgte jeg at give min datter en flaske mme. Det ser umiddelbart ud til at løse problemet. Jeg ammer hende uden problemer indtil kl ca 18.00 herefter får hun ca 250 ml mme fordelt frem til kl ca 22.00. Hun sover herefter til kl ca 2.00 hvor hun så får bryst ca hver 2 time natten igennem.
MEN! nu har hun ikke haft afføring siden d.26 dec. Er det ok? Hun slår de mest grusomme prutter, de kan godt drille lidt men ellers virker hun ikke til at have ondt.
Gode hilsner fra Louise