Brev:
Udeblivende afføring, del 2
14. december 2007
Alder:
2 mdr.
Udeblivende afføring, del 2
Hej Helen
Tak for dit svar ang Mathilde. Vi har nu, i samråd med lægen, givet Mathilde Microlax og det gav et glimrende resultat.
Vi prøvede først med laktose, hvilket gav lidt, men ikke det helt voldsomme.
Ville bare lige høre følgende:
Konsistensen af Mathilde's afføring var høj-orange, og var meget sammenhængende, (lidt i stil med peanutbutter, så kan du vidst forestille dig et meget beskrivende billede :-) ), er det normalt mønster for en god gang forstoppelse, eller er vi bare hysteriske 1.gangs forældre, som undrer os for meget????
Har læst at der ved 2 mdr.-alderen sker en ændring i deres tarmsystem, noget med enzymer, kan dette være årsag til forstoppelsen?
Med dagens "bonus", håber vi nu på en roligere nat....:-)
God Jul
Med venlig hilsen
Dorte