Brev:
Nabo og barn
14. december 2007
Alder:
7 mdr.
Nabo og barn
Hej Helen.
Jeg står lidt i en svær situation.
Min nabo skal have baby til marts 08 og jeg er meget bekymret for hvordan dette barn får det, de er nogle mærkelige typer, han drikker vist en del, og så har de alverdens dyr, det ser så snusket ud ved dem, og så kan man jo ikke lade være med at tænke på hvordan barnet får det.
Jeg skal måske ikke blande mig i det, men synes det er lidt svært når man bor så tæt på. Jeg kan godt snakke med dem, og det virker som om at hun tror det er en dukke hun skal have, hhmmm.. hun har anskaffet sig en masse dyr, men får dem aflivet efterhånden som de ikke er sjove længere. Mit spørgsmål er så:
Skal jeg bare lade det offentlige tage sig af det, sundhedsplejersken vuderer vel situationen?
Hvis jeg skal gøre noget, hvad skal dette så være?
Mange hilsner fra Den bekymret nabo.