Brev:
Spiseproblemer, start i dagpleje og operation når gravid
14. december 2007
Alder:
9 mdr.
Spiseproblemer, start i dagpleje og operation når gravid
Hej Helen
Du kender jo næsten alt til vores spiseproblemer. Mit spørgsmål er vedr., at min datter skal starte i dagpleje om ca. 3 - 4 mdr. Synes du, at jeg skal kontakte kommunen og spørge om de kan hjælpe med en dagplejemor, der har speciel erfaring ang. spiseproblemer, eller skal jeg lade min datter "starte på en frisk", uden nogen etikette fra start, og så bare håbe på at tingene fungerer?
Ydermere vil jeg høre, om du kan give mig lidt information om graviditet og fuld narkose. Jeg har forsøgt at finde noget på nettet, men uden held. Jeg vil gerne vide, hvor høj risikoen er for abort, hvis man skal i fuld narkose tidligt i en graviditet?
God weekend.
Hilsen T