Brev:
Må sutten deles
25. februar 2018
Alder:
15 mdr.
Må sutten deles
Hej Helen,
Som jeg tidligere har skrevet venter jeg mig med barn nr. to, vi håber virkelig meget at han også vil tage sut.
Vi kom til at snakke om hvor vidt man skal være meget opmærksom på om de kommer til at dele sut? Og hvornår stopper man typisk med sut?
Vi tænker ikke så meget på mens den lille er helt spæd. Der vil det være naturligt han bruger en mindre type sut og derfor være nemt at kende forskel. Vi tænker mere på når han nærmer sig de 6 måneder.
Forstå mig ret, de deler jo også lidt sut i vuggestuen. Selvom de selvfølgelig holder øje kan man nok ikke undgå det helt.
Med venlig hilsen
Kris