Brev:
Journal fra fødsel
8. januar 2018
Alder:
13 mdr.
Journal fra fødsel
Hej Helen,
Jeg har læst min journal fra fødslen og jeg er i tvivl om hvad følgende betyder:
"Indlægges på barselsafsnittet idet barnet observeres i let regime, obs. hypoglykæmi"
Med venlig hilsen
Kris