Brev:
Den perfekte aldersforskel
21. december 2017
Alder:
6 mdr.
Den perfekte aldersforskel
Kære Helen.
Tak for dit svar om mit High Need barn der hjalp mig i en meget hård periode.
Da jeg havde læst dit svar havde jeg tudetur hele aftenen, men kunne bagefter se fremad, så det går bedre nu.
Jeg har lige et par spørgsmål.
1: Hvilken aldersforskel vil du anbefale mellem søskende? Vi planlægger at blive gravide igen om cirka et år, så vores søn vil være lidt over 2 år. Er det for lidt?
2: Hvordan er fremtidsudsigterne med er High Need barn? Han virker allerede enormt intelligent, så vi er spændte på, hvad der venter os.. Han er F.eks allerede lige ved at kravle.
3: Hvilken alder kan vi forvente, at han gider sin barnevogn?
Tak for en fantastisk brevkasse
Mor