Brev:
Vuggestuestart
4. december 2017
Alder:
9 mdr.
Vuggestuestart
Hej Helen,
Har du nogle gode tips til vuggestue start? Min søn starter om 1,5 måned når han er 10,5 måned gammel.
Jeg tænker rutiner, der evt. vil være gode at have kørt ind. Tøj, der vil være godt at have skaffet eller andet. Nogle gode spørgsmål jeg kan stille leder af daginstitutionen.
De bedste hilsener