Brev:
Udflåd hos 6 mdr. pige
29. september 2017
Alder:
6 mdr.
Udflåd hos 6 mdr. pige
Hej Helen.
I dag har min datter haft grønligt/brunt udflåd fra skeden. Det kunne ses i bleen (grønt) og i skeden var der noget brunligt slim.
Betyder det noget? Skal jeg tage til lægen eller er det helt normalt hos piger?
Jeg ammer stadig - hvis det betyder noget?
Hilsen