Brev:
Trivsel
16. august 2017
Alder:
15 mdr.
Trivsel
Kære Helen
Jeg har et par spørgsmål vedr trivsel. Min søn på næsten 1,5 år.
Hvor meget mælk anbefaler Sundhedsstyrelsen til børn i denne alder? I øjeblikket får vores søn omkring 1,5 dl i havregrøden og derudover ca en halv dl. Vi har svært ved at få ham til at drikke mere end det.
Jeg har et job hvor jeg rejser 3-5 dage om måneden (ikke altid i træk) og det har jeg det selv fint med, men jeg er begyndt at tænke på om det er for hårdt for min søn. Han er begyndt at græde/blive ked af det når jeg er hjemme og går på toilettet eller ud med skraldet (selvom min mand er hos ham) og jeg tænker om det er fordi han er bange for at jeg skal rejse når han ser jeg går fra ham.
Hvad tænker du? Tror du det er et tegn på at han har 'taget skade' af mine rejsedage?
Mange hilsner
Lise