Brev:
Vuggestue start - 15 mdr.
15. august 2017
Alder:
15 mdr.
Vuggestue start - 15 mdr.
Hej Helen
Vores søn på 15 mdr er startet i vuggestue for 2 uger siden. Den første uge var jeg med ham i vuggestuen i ca. 1-2 timer. Derefter begyndte jeg så at aflevere ham hvor jeg hentede ham efter kort tid.
Når han skal sige farvel bliver han ked af det og græder rigtig meget.
Og idag ringede pædagogen og sagde at jeg skulle hente ham fordi han var ked af det og vred.
Har du nogle råd ?
Hilsen