Brev:
Sengetid ifm. invitation til fødselsdag
13. august 2017
Alder:
2 år, 2 mdr.
Sengetid ifm. invitation til fødselsdag
Hej Helen,
Vi er kommet i tvivl i forhold til at vi er inviteret til min nieces fødselsdag på lørdag kl. 14.30. Vi er udover kage også inviteret til aftensmad. Vi havde meddelt at vi kører hjem kl. 19.30, idet vores datter er træt da. Men skuffelsen fra min søster var stor over dette, idet vi først skal spise aftensmad sent, og dermed ikke kan nå det samt desserten! Nu spørger min søster, om ikke vores datter kan lægges til at sove hos dem, og at vi så bærer hende ud i bilen, når vi skal hjem.
Jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre at få hende til at falde i søvn der, da det normalt tager en time herhjemme om aftenen.
Men jeg synes måske også, at hun er lidt lille endnu, til ikke at komme hjem i hendes seng til nogenlunde normal tid.
Hvad tænker du om det?
Jeg ville ønske at der blev taget lidt hensyn til os som småbørnsfamilie, og at vi kunne spise lidt tidligere, så vi ikke behøver at skulle tage så sent hjem.
På forhånd tak.
Hilsen en mor i et dilemma