Brev:
Klippe negle på baby
31. maj 2017
Alder:
2 mdr.
Klippe negle på baby
Hej Helen.
Hvordan klipper man bedst negle på en baby?
Min datter er ret så aktiv, så jeg er bange for at klippe hende i huden. Har både en neglesaks og en negleklipper til babyer, men synes det er en udfordring (er kommet til at nappe hende én gang) ;-(
Har du et godt råd? :-)