Brev:
I haven med nyfødt
11. maj 2017
Alder:
1 mdr.
I haven med nyfødt
Hej Helen
Jeg er så heldig at have fået et forårsbarn, hvilket jo betyder, at hun er ganske lille nu, hvor vi går den varme tid og de lune aftener i møde (hun er 7 uger nu).
Vi er en familie, der bruger meget tid udenfor og også bruger vores have meget til leg og hyggestunder med vores store barn.
I den forbindelse er jeg i tvivl om hvorvidt lillesøster må og kan komme med udenfor. Her mener jeg ikke sovende i barnevognen (det gør hun selvfølgelig også) men i vågen tilstand..
Kan man klæde hende godt på og så tage plads i skyggen med hende på skødet eller på en tyk madras på græsset (så hun er godt beskyttet både mod solen og mod kulde) så hele familien kan få nogle gode stunder udenfor sammen? Eller er hun for lille til at opholde sig derude - vil det være for overvældende i hendes alder?
Med venlig hilsen
den nybagte mor