Brev:
Sensitivt 2. Barn?
9. april 2017
Alder:
2 år, 1 mdr.
Sensitivt 2. Barn?
Hej Helen.
Jeg har et måske lidt skørt spørgsmål, som kommer i kølvandet af, at jeg kender flere par med tre børn, hvoraf det midterste barn er mere sensitivt end de andre ift. stimuli, større behov for fast rytme i hverdagen osv.
Vi venter vores 2. barn, hvilket har givet mig en bekymring/overvejelse:
Er det typisk, at sensitive børn er nr to i børneflokken, eller er det bare et tilfælde, at jeg lige kender nogle?
Og kan jeg gøre noget særligt for at forebygge at vores den lille ny får de udfordringer?
God påske!