Brev:
Vuggestue start - 10 mdr.
9. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Vuggestue start - 10 mdr.
Hej Helen
Så er jeg tilbage, med en del tanker og spørgsmål, så jeg smider nok en del breve afsted:)
Dette vedrører opstarten af vuggestuen. Jeg har lige købt din bog "hav en god dag skat" men ikke fået afhentet den endnu.
Vi startede i vuggestue d. 1.2 og var der i de to første dage inden han så blev ramt af sygdom. Jeg har ikke endnu oplevet ham have det så dårligt og fandt også ud af at oveni det var der en tand på vej og han er midt i tigerspring.
Men siden start er hans appetit faldet, han vil primært kun ammes og der har været dage siden vi er kommet tilbage i vuggestuen hvor han stort set er utrøstelig når vi kommer hjem. Trods at det et gået super godt nede i vuggestuen.
Vi er startet op langsomt, og siden vi kom tilbage efter sygdom afleverer jeg ham og så er han alene med dem i en halvanden til to timer. De er meget obs på ham, og hvis der er det mindste tager de fat i mig.
Det skal siges alle gange når jeg afleverer ham er så glad, vil ned til børnene, og han er nysgerrig på alt.
Mit spørgsnål går på om hans reaktion når vi kommer hjem er tegn på overstimulering?
Jeg ved der en masse nye indtryk, men er det alene det der giver så voldsom en reaktion? HVad kan jeg gøre for at støtte op bedst muligt?
Med venlig hilsen