Brev:
Vuggestue - 8 mdr.
10. januar 2017
Alder:
8 mdr.
Vuggestue - 8 mdr.
Hej Helen
Min søn starter i vuggestue 1.2.2017 og er 9,5 mdr ved opstart.
Det er mig der skal køre ham ind.
Da jeg er ret grøn i det har jeg nogle spm:
1. Jeg har allerede nu en kæmpe klumo i halsen omkring det at aflevere ham, hvad kan jeg gøre bedst for ikke at påvirke ham? Er det normalt at det føles så unaturligt at jeg skal aflevere ham?
2. Hvad skal han have med i vuggestue af ting, eks. flyverdragt etc?
3. Hvad er vigtigt i en opstart og hvad kan jeg gøre for at han får den bedste opstart?
Tak for denne brevkasse
Med venlig hilsen