Brev:
Meget krævende baby
29. december 2016
Alder:
6 mdr.
Meget krævende baby
Kære Helen
Jeg er lige ved at gå til herhjemme. Min lille datter vil ingen ting og brokker sig konstant eller hvert fald hvert 2. minut.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal foretage mig med hende. Der er ikke noget som er nok selvom jeg underholder i stor grad så er det alligevel ikke nok til at gøre hende glad.
Jeg er meget meget træt og efterhånden også rigtig ked af det. Føler ikke jeg gør det godt nok. Det er stort set i alle hendes vågne timer.
Hvad skal jeg gøre?