Brev:
Højde/Øjenfarve
17. oktober 2016
Alder:
6 mdr.
Højde/Øjenfarve
Hej Helen
Jeg er nysgerrig på nogle småting:
1. Hvornår ved man hvilken øjenfarve ens barn får?
2. Jeg fik at vide at når ens barn er 3 år, kan man ligge en meter til højden og så ved man hvor høje de bliver er det korrekt?
Med venlig hilsen