Brev:
Hvor ofte skal børn i bad?
23. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Hvor ofte skal børn i bad?
Hej Helen!
Jeg håber du kan hjælpe med, hvor ofte børn bør komme i bad?
Det bliver anbefalet at nyfødte kun bliver badet 1-2 gange i ugen, for at passe på deres hud. Men hvad med større babyer og børn? Og hvornår skal man begynde at vaske deres hår med shampoo? Indtil nu har jeg kun brugt olie i badevandet, som også håret er blevet skyllet i. Skal man ligesom til voksne holde igen med at bruge bodylotion til de små?
Med venlig hilsen
Mor til datter på 8 måneder