Brev:
Mave problemer - 1 mdr.
7. februar 2016
Alder:
1 mdr.
Mave problemer - 1 mdr.
Hej Helen,
Vi har en pige på 5 uger og hun har haft problemer med at komme af med afføring hver dag, som hun burde gør da hun er på mme.
Hun har afføring ca hver 3 dag, det er tyndt og der er store mængder når det kommer. Jeg har givet hende lactulose og i den periode fungerede det. Der var afføring hver dag. Der var dog et problem at jeg tror at hun havde rigtig meget ondt i maven af lactulose. Hun skreg og jeg kunne se på hende at det gjor ondt. Derfor stoppede jeg med at give lactulose og vi er tilbage til den samme problem at hun ikke har afføring hver dag. Hun får NAN HA og jeg suplerer det med syrnet alomin (ca 2-3 flasker). Udover det giver vi mave massage og cykel øvelser.
Har du nogle tips hvad man kan gøre for at der kommer afføring regelmæssigt?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Jurgita