Brev:
Dårlig ånde
5. oktober 2015
Alder:
2 år, 4 mdr.
Dårlig ånde
Hej Helen.
Jeg synes min datter har haft dårlig ånde de sidste 3-4 ugers tid. Jeg børster hendes tænder 2 gange om dagen, og det kan tælles på 1 hånd de gange, der er sprunget over. Hun er en smule forkølet, måske kan det have noget at sige. Synes bare det er længe. Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
M