Brev:
Flytning - 2 år, 2 mdr.
15. september 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Flytning - 2 år, 2 mdr.
Kære Helen
Et hurtigt opfølgende spørgsmål - i hvor god tid før vores flytning, bør vi begynde at forberede vores datter på, at vi skal flytte, og at hun skal begynde i en ny vuggestue?
Vi holder afslutning for hende i vuggestuen om onsdagen, og allerede om torsdagen begynder hun i den nye (godt nok sammen med os, så hun skal selvsagt ikke være der alene). Og så flytter vi om fredagen.
Hvordan søren forbereder man sådan en lille pige på så store forandringer i hendes hverdag?
På forhånd mange tak for din hjælp.
Bedste hilsner
Skattepigens mor