Brev:
Skift af flaskesutter
18. august 2015
Alder:
3 mdr.
Skift af flaskesutter
Hej Helen
Hvor ofte skal man skifte flaskesutter og hvordan kan man se de er ved at være slidte? Jeg bruger Avent Classic tror jeg den hedder og sut 2 (1-3 mdr).. min datter Ada er 15 uger.. og hvornår kan man vide, at det er tid at skifte til sutter med større flow?.. jeg har prøvet nogle gange at skifte til 3'eren, men hun lyder som om det kommer for hurtigt..
Noget andet er, at nogle gange når hun spiser, så bliver hun vildt ophidset, så jeg må holde nogle "suttepauser" med en narresut.. så falder hun til ro og nogle gange halvsover før jeg får hende til at spise mere.. faktisk spiser hun bedst når hun halvsover og har fået at vide, at det ikke er så godt?.. men jeg skal jo have hende til at spise og flasken er jo som regel før en lur, til natten eller om natten..
Venlig hilsen
Annette og Ada 15 uger