Brev:
Pleje af babyens øre
16. august 2015
Alder:
4 mdr.
Pleje af babyens øre
Hej, Helen!
Jeg vil spørge dig om pleje af babyens ører.
Jeg har læst at man skal slet ikke gøre noget. Min læge har sagt at jeg kan dyppe sikkerhed vatpind i lidt babyolie og rense bare det ydre øre når det er beskidt.
Så jeg aftør Sofias ydre øre når den bliver gyldig af ørevoks. Men nogle gange kan jeg se at den samler sig et kugle(klump) helt ved hulet. En gang har jeg lagt mærke at den faldt bare ud.
Vil den ’’ørevoks kugle’’ altid falde ud eller kan den falde i den indre øre?
Med venlig hilsen
Olga