Brev:
Fontaneller
25. juli 2015
Alder:
3 mdr.
Fontaneller
Hej Helen!
Jeg har prøvet at Google mig frem til fontaneller der bevæger sig, men kunne ikke finde noget.
Nogle gange oplever vi at Sofias fontaneller bevæger sig voldsomt op og ned. Jeg tror at det sker når vi tage hende op, når hun skal bøvse.
Er det noget med blodtrykket der stiger? Er det ok?
Med venlig hilsen
Olga