Brev:
Hvor stor afføring, når man får erstatning?
22. juni 2015
Alder:
4 mdr.
Hvor stor afføring, når man får erstatning?
Kære Helen.
Tusind tak for svaret på mit tidligere spørgsmål. Jeg var ret sikker på, at jeg havde overvejet alt, men der var alligevel noget nyt input som er guld værd når man er kørt fast i en dum spiral.
Min søn får jo erstatning og har afføring hver dag - de er dog en del mindre end de var da han blev ammet (og der havde han afføring ca 2-3- gange dagligt).
Afføringen har selvfølgelig ændret konsistens, men er ikke hård.
Jeg går ud fra at han i mit tilfælde ikke er forstoppet, når konsistensen er normal?
Jeg har hørt fra nogle, at de er blevet frarådet at shoppe rundt mellem erstatning, men går ud fra dette kun gælder hvis barnet spiser godt og har regelmæssige afføringer, og ikke i vores tilfælde?
Venlig hilsen
Amalie