Brev:
Solcreme i vuggestuen
30. april 2015
Alder:
17 mdr.
Solcreme i vuggestuen
Kære Helen.
I vores institution får børnene ikke solcreme på pga. en holdning om, at der kan være stoffer i, der evt. kan påvirke barnet negativt. Til gengæld kommer de først ud lidt efter kl. 15 hver dag.
Jeg er grundlæggende glad for ikke at få smurt min søn ind i alverdens ting - men er det sikkert at komme ud efter 15.15 uden solcreme?
Hilsen