Brev:
Bil og soveværelse
21. april 2015
Alder:
6 mdr.
Bil og soveværelse
Hej Helen
Tak for en dejlig brevkasse.
Vi har en dreng på 6 mdr og 14 dage, og han kan IKKE lide at sidde i hans autostol. vi har prøvet flere forskellige modeller af stole, og prøvet med legetøj, mad osv men han vil ikke, heller ikke når vi skal op og handle der er 10 min i bil: ( vi bor på landet) har du et godt råd?
Et spørgsmål alle vores værelser vender så der kommer aften sol ind, også hans værelse, hvordan kan vi gøre hans værelse køligt så det dejlig kold når vi ligger ham i seng? Jeg lufter ud hele dagen og vi har gardiner trukket for!
Med Venlig Hilsen
En første gangs mor