Brev:
Svømning - 6 mdr.
26. marts 2015
Alder:
6 mdr.
Svømning - 6 mdr.
Hej Helen
Tak for en god brevkasse.
Håber du endnu engang kan hjælpe.
Har nu to gange været til baby svømning med vores dreng, og fik at vide af rigtig mange han sover så godt efter svømning resten af dagen og natten. jubiiii
Men han sover faktisk værre de to gange vi har været afsted? Skal jeg stoppe eller hvad?
Med venlig hilsen
en mor der troede hun gjorde det bedste