Brev:
Første tand
5. marts 2015
Alder:
11 mdr.
Første tand
Hej Helen
Min datter er 11 måneder og igang med at få sin første tand. Man kan lige mærke at den er kommet op gennem tandkødet. Men sådan har det været den sidste uge. Der er ikke rigtigt sket mere.
Jeg troede at når de først brød frem, så ville det gå stærkt.
Min svigermor og fortalt os, at min mand fik skåret sine tænder fri, da han havde meget stærkt tandkød.
Hvor længe skal man give det, før man kontakter læge? Og er det normalt at der går flere uger, før tanden er helt fri?
Venlig Hilsen
Den bekymrede mor